sábado, 20 de septiembre de 2008

_*SaNdRa BaRkeR*_


Hola!
Em dic Sandra Barker i tinc 15 anys. Sóc mig anglesa. 
El meu aniversari és el dia 30 de setembre, sóc Libra. I el meu sant és el dia 18 de maig.
Tinc el cabell ros, sóc alta, prima, amb els ulls verds, simpàtica, amb sentit de l'humor, m'agrada fer riure a la gent, encara que també tinc molta mala llet, odio a lespersones falses y mentideres, i sóc molt criticona.
Jugo en un equip de futbol que es diu Trinitat. Entreno 3 dies a la setmana: dilluns, dimecres i divendres, de 21:30 a 23:00 de la nit. I tinc partit 1 dia a la setmana: dissabte o diumenge.
M'encanten els esports, sobretot el futbol, les curses, natació, patinatge, tennis...
No m'agrada estudiar. M'agrada sortir amb els amics, jugar a futbol, anar al cine, a parcs d'atraccions, donar voltes, estar a l'ordinador, mirar la tele, etc.
El meu menjar preferit és la pizza, i també m'agrada molt l'arròs amb tomàquet, la pasta, la lasanya... 
Odio el peix, el flan, la verdura, els llegums, i altres coses. 
He viatjat moltes vegades a Anglaterra per anar a casa el meu pare, que viu allà, i també he estat a Escòcia i França.
La meva assignatura preferida és l'anglès, sense comptar amb Educació Física, que és el que més m'agrada.
No m'agrada gens les ciències, com per exemple socials, biologia i física i química.
I crec que això és tot sobre mi!

3 comentarios:

Akane dijo...

guay

pero et falta posar un video!

Pots fer-ho en una altra entrada.

Aichan_Tenjou dijo...

Holap, ya toi aki =o graz
x pasarte x mi blog
y comentarme =)

Alberto dijo...

sandeitah!

molto bono!

pasate!

;D

Ale!

adeuuu!